Farsdag <3

Idag har jag varit på Samuels dop som var jätte fint och han var så snäll och go :) Så nu har man hunnit med 3 dop i sitt liv får hoppas på fler :) Nästa dop får jag hoppas blir mitt eget :O.. Hehe. Efter dopet var det hem och ut med Figo och Svante sen for jag och Marcus iväg till missen och var där ett tag :) Fick träffa söta Otilia med så nu är man riktigt bebis sjuk :P Man längtar ju som mer och mer efter ett eget barn nu. Men det kommer senare :)

Annars har helgen varit riktigt mysig har varit en lugn och skön helg plus en massa mys med gubben och andra nära och kära :) Så helgen har varit bra helt enkelt.
Blev en pizza och lite Söndagsmys idag.
Inge bingolotto var det ikväll men vi spara oss till torsdag ist :) tror det blir roligare spel då.

Har även varit och tänt lite ljus på pappas grav eftersom det är farsdag. Så ännu en farsdag man ej får fira på samma sätt som förr. :( Det är riktigt jobbigt. Men att tända några ljus på hans grav betyder ju ändå mycket för mig.

Blivit mycket tårta och fika idag så mår lite dåligt.
blir en långpromenad med hundarna imorrn :)

Nu börjar även min nedräkning till mamma kommer hem :D Så jag får flytta hem till gubbarna igen :)
Nae men veckorna går fort och helgerna går lite för fort..

Nae ska se Walk The Line igen. :) Grymt bra film

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0