Ett bad på detta då.

Ja gud vilken dag, är ganska så trött och tänkte ta mig ett litet bad. Måste ju passa på eftersom mamma har badkar och inte vi. :P Kan vara skönt att få varva ner lite såhära mot kvällskvisten eller ja nattkvisten. :P Tänkte ta med mig ett glasrött med :) Tända lite ljus runt om badkaret och försöka slapna av.
Kan behövas.

Har då fixat lite på mitt CV och även hunnit med att söka på ett jobb :)
Tack kära syster för hjälpen.. :)
Så nu är det bara hålla tummarna så att säga..
Har även hunnit med att gå ut med Akilles och Aragon runt leastadius. :P Var inte meningen att det skulle bli hela. Tänkte bara vara gullig med hundarna och låte dem med få vara ut på en liten längre promenad. Så tänkte hinna till Maskin och fritid innan Marcus slutade. Men gick lite fortare än vad jag trodde så jag skulle börja gå hem tills gubben skulle plocka upp mig efter vägen. Jag han då som sagt hem ist :)
Ja får då hoppas dom är trött för det är då jag. :)

Idag har då jag och gubben hunnit med det vi egentligen skulle göra igår men idag så var vi och kollade :) Mer än så säger jag inte för svaret kommer till sommarn :P

Annars har denna dag varit lite upp och ner.

Nae ska ta och snöra ut mammas blommor från badrummet och tappa upp ett varmt skumbad :)
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0