Du härliga fredag.

Glädjen sprider sig i kroppen och känner att denna dag är en bra dag :) Mamma kommer hem kring sju och sitter förmodligen på planet hem till Sverige. :) Min älskade bröder Tommy och Anton kommer också hit i helgen plus sen ikväll blir det en efterlängtad bio med syrran kanske någon fler. :)
Sen får jag ju såklart flytta hem igen, till mitt eget liva liv och till min lilla familj. :)

2 veckor gick jävligt fort ändå :)

Varti ingen vinst igår på bingolotto :( Men bättre lycka nästa gång kanske. Var ju synd att man inte skulle vinna något iaf.. Ajja var då roligt att kolla på denna gång, fast dem vart så stressade i slutet. haha

Idag måste jag städa, hann aldrig göra det igår :O. Så storstädning av huset idag då.. Wihooo, känns bra när man har den energie som man har nu så då går det nog fort. :)
Sen är det ju även en toppen dag just för att det är helg och jag få rå om min baby :D

Nae ska dricka min kaffekopp och bara njuta av denna dag :)
Inte ofta man känner en sån hära glädje, därför måste man ju ta vara på den.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0