Denna måne.



Det är ju skit mysigt med fullmåne men kom nu på varför jag sovit så dåligt inatt, har legat och vänt mig hit och dit för att försöka somna. Gick ju ändå och la mig vid 12 men somna vid 4 :S Suck..
Ja det pratas ju mycket om att vi tjejer beter oss lite skumt när det är full måne. Aningen så får man skit ont i skallen eller så sover man oroligt. Jag sover alltid oroligt när det är fullmåne varför vet jag inte.. Men det är bara så. :)
Tänk vad en sådan sak kan ställa till det för oss :D

Klar med bullbakningen för denna gång.
Har lite ont i ryggen nu efter och mår lite illa än. Ville inte släppa riktigt.
Men då kanske jag inte behöver äta en massa bullar. Det får Marcus göra :)
Ska ta med mig lite bullar på jobbet imorrn :)

Nae ska lägga mig och vila ryggen lite.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0