Den 4e

Usch är fortfarande jätte trött kanske får göra mig en kaffekopp :P
 Har då nu slagit mig till ro hos mamma, så nu ska man bo hära i 2 veckor :P.. Ska väl gå bra fast det är ganska tomt, skulle varit mysigare om Marcus också var hära med mig. Men som tur är har jag ju mina pudlar. :) Så helt ensam är jag ju inte, tack och lov. :P
Funderar på att starta bastun och bara sitta dära och försöka rensa tankarna lite. :P
Sen har man ju världens beslut ångest om man ska ut eller inte imorrn. Isf blir det väl med Marcus och dom han ska vara med.. :P
Har då inhandlat lite dricka på sysmtemet så har då om jag ska ut.
Intressant att veta eller hur?

Det positiva med att sova hära egentligen borde jag ju kalla det hemma eftersom jag har ju som bott hära i några år så :) Nae men det bästa är att mamma har så grymt skön säng.. :P Den är stor och mjuk och ja helt enkelt toppen. :P

Nae nu måste jag gå och göra mig nå kaffe innan jag somnar..
Sover jag nu kommer jag ju vara vaken hela natten..
Så hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0