Då var man hemma...

Från mormor igen, fick mig nå palt till lunch och kaffe och kaka efter de :) Så nu är jag inte precis hungrig. :)
Vi for ut på en liten promenad i skogen med Figo och Svante så de fick springa av sig lite :)
Är så mysigt att vara och gå i mormors skog plus att när det är lite frost på marken så blir det mera mysigt :)
Älskar att vara i skogen..

Sen när man kom hem till mamma igen så hade mitt paket från Nelly kommit och jag är ganska nöjd med mina klänningar :)
Funderar lite på vad man skulle ha gjort till middag med, men det är ju inte de lättaste. Mamma har då fulla frysen med en massa kött så man har då mat. Men vad ska man göra är ju de svåraste.. Blir nog oxe till helgen iaf.. :)
Men ja jag får se. :) Kanske lite kyckling med ris eller något sånt..

Nae nu ska jag vila en stund sen får man väl se om gubben kommer hit.. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0