Då var det lördag då..

Har inte sovit bra inatt, somna väl runt 3-4 typ och vaknade igen halv 7 :P  Ajja har inte vant mig än att sova i mammas säng än.. :P

Syrran kom då imorse och gick ut med hundarna, det tackar jag för :P Men lyckades inte somna om så steg upp istället och gjorde mig nå kaffe. :P Så ska dricka upp de sen bege mig till lägenheten och mysa med min andra familj.. :)
Akilles mår väl väldigt gott nu när han har hela min sida för sig själv och kudden. Vi brukar oftast dela den :)
Sen ska jag iväg och tända en massa ljus på pappas grav och några till. Är så mysigt när det flesta ljusen är tända på kyrkogården. Lyser upp ett så mysigt sken.
Tycker om dennna helg. :)

Sen måste jag väl komma på vad jag ska ha på mig till ikväll för tydligen ska jag ut :)
Får hoppas det blir en trevlig kväll med mycket skratt. :)
Men känner verkligen inte för att vara dunder bakis imorrn precis, men det får väl morgondagen bestämma :P

Nae ska klä mig och fara hem :)

Hade bra och trevlig alla helgons dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0