8/11

Ja då var denna dag snart också slut. Dagarna går fort utan att man egentligen gör något.. Men var skönt att få lite tid med Akilles och Aragon idag iaf :)

Har då iaf varit hos sara på lite smörgåstårta och annat gott :) Så nu har man fått se hur hon bor med..
Sen så har jag inte gjort så mycket mer ikväll. Ska snart se värsta pojkvänsakademin och mysa med lite vin och ost till de :)
Blir nog ingen bastu ikväll heller får ta de åt helgen så jag får med mig gubben :)

Mina klänningar från Nelly kommer nog imorrn :D Så då har man något att se framemot :)
Sen blir det även en sväng till mormor för att hälsa på henne :)
Hon skullde då bju på palt så blir toppen.. :P
Synd bara man inte kunde ta med sig alla hundarna.
Kan bli lite jobbigt med 4 hundars som springer runt i en ganska liten bil medans jag kör. Så mina gubbar får följa någon annan gång :)

Nae detta inlägg vart ju inte så intressant..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0