7/11

Ja snart är det ju en ny dag igen och vad har man gjort idag, ja inte ett skit typ.. Varit med Marcus en stund innan han for hem till våra hundar. Har bestämt att jag ska vara i lägenheten imorrn och mysa lite med mina grabbar.. Det är mysigt att få vara med Figo och svante med ju :) Men idag när jag varit ut med Akilles och Aragon och skulle fara hem så la sig Akilles för dörren.. Han ville inte att jag skulle fara :S Fyfan va jobbigt det var. Vill ju dela kudde med han om nätterna. Men jag får klara mig i 1 1/2 vecka ungefär tills mamma kommer hem..
Som jag för övrigt pratade med idag i telefon. Men hon skrattade bara för hon hade hicka.. :P Ja gud så kul.

Åå önska att jag kunde gå och lägga mig tidigt men nae det går fan inte att somna. Vet inte om det är känslan att vara ensam eller va det kan vara. Hade varit bättre om Marcus hade varit hära eller syrran. Men nae får klara mig själv.. Låter jätte fjantig nu så jag ska sluta.. :P
Tur jag har Figo och Svante iaf. :)

Ska dra till mormor på onsdag iaf så man får göra något annat för en dag :)
Fick även en jobb bokning idag WIhooooo. Ska jobba 7-12 på lördag.. :) Ajja bättre än inget. Hoppas på att få fler bokningar.

Nae ska lägga mig i sängen och se en film och försöka sova lite..

Nae godnatt och
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0