2011-11-26

Ja då har man sett på sex and the city 2 och nu ska jag börja kolla lite på filmen puss :P Någon svensk film så får se om den är bra. Sitter som och väntar på att tröttheten ska komma och den är på g iaf. :P
Har då varit ut med mina gubbar på en kvälls promis och fått upp mina stjärnor i fönstret plus en gardin ovanför dörren :) Blev riktigt mysigt må jag säga.
Nu är jag redo för första advent och börjar få lite julkänslor.
Filmen verkar då helt värdelös får kolla om jag hittar någon annan film att se på annars är det bara att snöra sig i säng.
Jag vet om jag lägger mig nu och försöker sova så kommer jag vakna hela tiden. Sover så oroligt när inte marcus ligger utmed mig. :(
Men tur jag har mina hundar iaf och Akilles som ligger och delar kudde med mig.
Han är så mysig att och blivti ännu mera gossig nu än tidigare.
Brukar hålla om han på morgonen innan vi ska stiga upp och gå ut på en promenad. :P
Min lilla gris. :P
Han sparkas inte lika mycket om nätterna heller så de är ju ett plus. :)
Slipper man vakna med en blåtira eller näsblod.

Har då fått mina gonatt pussar av Marcus så nu är jag nöjd och kanske kan sova lite bättre :)
Men får hoppas han kryper ner hos mig snart.

Tänkte ta mig en titt på skyltsöndag imorrn med på min lunchrast så behöver man ju inte missa de heller. Sen hoppas jag att det blir lite glögg och bingolotto mot kvällen plus en massa söndagsmys men mina gubbar :D

Kisse är fortfarnade ute men inte hela nätterna men när det börjar bli kyligare ute så får han stanna inne. :P
Han gör som ändå sina behov när jag släpper ut han, sen kommer han som in och sover till 4-5 för då ska han ut igen sen kommer han in kring 7 när marcus far och jobbar. :)
Han tycker nog att de är skönt att få vara ute lite längre.
intressant att veta eller hur?

Nae nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och försöka sova blev skit trött. :P
Men då kanske man är utvilad tills imorrn när man ska iväg på jobbet.
Fundera på att gå till jobbet imorrn med så man vaknar tiill ännu mera :)
Är så jävla halt ute och vi har ju inte de bästa vinterdäcken heller så känns som säkrare att gå.
Nae nu ska jag lägga mig.
Godnatt

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0