2011-11-11

Ja idag är det då fredag vaknade då inte 7 eller 8 hörde inte ens larmet när de ringde kl 7 eller så har jag stängt av det i sömnen typ. :P Nae men var skönt att få sova lite mera för jag mår lite illa och hatar att må illa. Så låg en stund på rygg och vilade lite längre :)
Mår lite illa än men kanske går över om jag får i mig nån mat eller något..

Blir nog ingen bulllbakning idag hade tänkt hinna med lite andra ärenden :)
Men kanske bakar senare när jag kommit hem men ja får se :) Har ju hela nästa vecka på mig med om jag nu inte ska jobba :)..

Fan vad de smäller på k4 låter som de bombar runt huset typ. Låter skit mycket nu när man är hos mamma. Ajja de måste ju få bomba om de vill så länge de inte bombar oss :P

Saknar pitetidningen som mamma inte har längre. ÅÅ är så mysigt att gå till postlådan och hämta den sen sätta sig ner och dricka kaffe medans man läser den.. :) Varför skulle hon sluta med den?
Jajja får sitta på internet och kolla :)

Jo hörde på radion igår att någon som kan väder sa att det kanske inte blir en vit jul utan att snön kommer att komma i januari någongång.. Nae kan inte ens tänka tanken att ha inte ha snö på julen.. Det är ju det som gör julen så mysigt när det är vitt överallt och allt julpynt som lyser upp i mörkret..:) Nae nu får snön komma, jag brukar inte längta efter snön så mycket men nu gör jag fan de :)
Vill ju åka skoter i min nya skoterdress :P
Soooom jag bara ÄLSKAR..

Fíck nyss en jobb bokning för den 3 december,haha de är ute i tid :)
Vill ha lite bokningar för nästa vecka med tack.. :)
Måste skriva upp de någonstans så jag inte glömmer bort de.. :P

Efter jag hade bakat klart igår fick jag sån jävla värk i ryggen, hatar detta varför ska man ha sån jävla smärta innan man ska gå på dålig vecka.. Bläääää

Nae blev ett ovärt inlägg.
Fick med helt olika saker :P
haha
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0