18/11- 2011

Mamma ringde runt 2 och sa att hon landat, skönt att ha henne nästan hemma :D Men hon kommer ju komma hem senare ikväll..
Just nu håller jag på att städa huset lite.. Nu är det bara där nera som ska städas, sen ska det diskas lite.
Skulle fara och handla till tacos med fan vad folk det var redan runt 2 tiden. Så jag far och handlar när Marcus slutat ist :) Då får jag bärhjälp. Men det är ju klart de är ju helg och då blir ju folk som galna.. Även jag ibland.

Varit ut med Figo och Svante i skogen och gud så mysigt det är och nu är det perfekt  att gå i skogen eftersom det fryst på lite och då blir det ju hårt underlag :D Då slipper man trampa i massa lera och surhål och bli väldigt blöt om fötterna. :P
Riktigt härligt. Sen skogen vid odlingsgatan är ju super mysig. :)
Har ju såklar varit ut med Akilles och Aragon med.
Måste verkligen passa på att fara ut med Akilles och Aragon med innan det kommer väldigt mycke snö. :)

Nae ska koka mig nå kaffe och ta tag i det sista. :)

Ha en bra eftermidda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0