15/11-2011

Snart slutar bebis och då blir iväg och kolla :D:D:D

Till middag idag blir det pasta och köttfärsås :P Mamma kommer nog bli nöjd eftersom jag har tömt ganska mycket från hennes frys som är överfyld med kött, grönsaker och ja allt möjligt skrot typ :P
Snörde lite saker igår med som jag inte ens fattar varför hon skulle frysa ner, men mamma är gullig för det.. :) Så nu ryms det iaf mera mat dära :).
Sen ska jag nog göra en smulpaj med blåbär till efterrätt :) Har ju tänkt göra der ett tag men det blir som aldrig av för jag hittar alltid på en massa annar så då orkar jag inte göra det. :P Går ju ändå ganska så fort att få ihop en smulpaj..

Har fått mera jobbar dagar i december :D Men vill ha mera. Har fått många 11-21:10 pass, men det är bara skönt att få jobba lite timmar :)

Snart är det ju decmeber med helt sjukt vad veckorna, dagarna och månaderna går fort. :)
Ska då börja julpynta nästa vecka skulle jag tro :) Börja lite iaf..
Ska sno lite julpynt av mamma med för hon har nog mycket. :)
Hoppas hon har några snygga ljusslinger som jag kan få av henne :)
Förra året vart det inte så mycket julpynt men får bli lite mera detta år.

Längtar till fredag dels för att mamma kommer hem, min bröder kommer hit, jag får flytta hem till lägenheten igen och Jag & syrran ska på bio :D


Nae ska gå till lägenheten och ut med mina bebisar :)

Ha en bra eftermidda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0