14/11-2011

Då har man nyss tagit sig en värmande dusch. Var lite små kallt när jag var ut med hundarna på deras kvälls promenad. :)

Blev en sen middag idag och det blev en super god älg gryta som gubben gjorde :) Satt väldigt fint i magen och det var typ ett år sen sist jag åt älg :P Tur mamma har mera i frysen :)
Annars har jag inte gjort så mycket mera idag än att städa hos mamma och hemma i lägenheten.
Så har som varit en städar dag idag.
Måndagar är så sega så det finns inte så mycket att göra  sen finns det ju inget att se på tv heller. Suger ju som ännu mera.
Får hoppas man får mera att göra resten av veckan :)
Kanske baka lite mer, kanske nå julbak :D

Skulle skriva något men glömde bort vad???
Var nog inget viktigt ändå så :P

Nae nu ska jag ta mig ett litet glas med vin och försöka göra denna måndag lite mysig :)
4 dagar kvar tills mamma kommer hem :D:D:D

Är så jobbigt att sova själv :(

Har ätit årets första pepparkaka med :) Åå så gott det är, måste fara och handla mera mjölk imorrn och sitta å tok äta ännu mera pepparkakor :D
Man får sån julkänsla av de.

Nae nu ska jag försöka hitta något att se på teve så man blir lite trött :)
och hoppas man är på topp imorrn ;P

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0