12/11-2011

Har varit hemma i lägenheten en stund och sovit i min egen säng i en timme :) Var riktigt skönt nu är jag hos mamma igen och skull hämta lite saker till maten :P Väntar bara på att Marcus ska komma och hämta mig så vi får fara och handla det som behövs :) Blir oxe och något gott till de.

Blir då en myskväll hemma i lägenheten ikväll måste få mysa med mina hundar någon gång med :)
Har värk i rygg och mage och förstod vad det var som spökade. Så nu är suget efter choklad ganska extremt :)
Kommer förmodligen ha värk från helvetet imorrn. Men bara bita ihop och hoppas på att det ska gå över någon gång.
Imorrn ska jag skriva på mitt CV hade jag tänkt och söka på ett jobb jag är sugen på :D
Sen hoppas jag verkligen på mera jobb bokningar såhära innan jul, var många som skull vara borta så hoppas jag får jobba lite :) Behövs alltid pengar under juletiden :P

Fan vad kallt det är ute nu, nu när man är så van vid värme eller jag några plus så är det ist 9 minus ungefär.. :P Huvva kyllan är hära men vars är snön?
Den är bara booorta :P

Nae ska ut och kissa hundarna nu sen iväg för en mysig lördag :)

Hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0