1 November

Ja då var det ny månad igen och fortfarande ingen snö har kommit :P  Men jag ska inte gnälla, är så skönt att fara ut på en promenad med hundarna när det är så fint väder och lite värme ute. :)
Fast Marcus håller på att bli galen han vill ju ha snö nu för att få köra skoter. :P Snön kommer väl snart. 

Idag känns det som jag ska göra mycket. Ska iaf starta nå tvätt, fara ut och handla och sen försöka förstå mig på några papper som jag fått. :) Är så jävla knepigt och det ska fyllas i saker hit och dit. Menmen bara försöka sig på det med. Man måste ju lära sig nu när man börja bli lite äldre. :P Sen ska jag nog förbi jobbet en tvärt och se hur det ser ut, om man får jobba något :)

Sen blir det en långpromenad med hundarna :)

Har hittat en skit fin doppresent ångrar att jag inte hittat den sidan tidgare :) Fanns jätte fina babysaker :)

Jo när jag äntligen hade lyckas somna inatt så vaknar jag av att Marcus snör sig över mig och sträcker sig efter min mobil för att kolla vad klockan var, för att hans mobil stänger av sig hela tiden och såklart trodde han att han försovigt sig. :P Men nae klockan var bara 2 :P Så tack för den gubben..
Jag sket ju nästan ner mig.

Nae nu ska jag kolla runt efter nå julpynt :)
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0