Tisdag..

Sista natten hos mamma idag då så imorrn får man fara hem och sova med älsklingarna :D..

Har nyss varit ute med Figo och svante for en sväng på Arvidsjaursjön och gud så härligt det var med en värmande sol och underbart väder..
Ska hoppa in i duschen och sen bege mig till lägenheten och hämta lite vinster som ska lösas in. Vinster som Marcus fått när vi spelat bingolotto. TUR faaan.. :P
Sen gå ut med Akilles och Aragon sen hade jag tänkt på dollar och kolla om de har något nytt och roligt, hade täntk köpa nå gardiner till köket dära :)
Sen ska jag väl gå en sväng på samhället och kolla vad de finns för roligt dära.
Efter det blir det hem och göra nå mat till gubben och sedan mysa framför teven eller något. :)

Har skit ont i armarna idag för jag och gubben spelade lite wiii igår först band hero och sedan lite annnat var skit kul.. :)

Nae tänkte bara skriva lite..

Hade bra så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0