Tisdag.

Vilken härlig dag de vart idag då :P Har nyss sovit en stund och sen varit ute med hundarna nu ligger de och njuter av solen på balkongen :) Eller ja Akilles springer fram och tillbaka :)..

Igår var vi till vetrinären med Akilles skulle kolla upp en böld han hade på magen men den har blivit mindre nu iaf :D och sen så ska han få dropp i ögat i några dagar..

Sen städade jag och tvättade lite sen blev de middag hos mamma :)
Senare mot kvällen blev de skräckfilm med ett gäng :D

Ikväll blev det att jobba och denna gången har jag ingen vid min sida utan ska klara mig själv.. Lite små nervös men ska nog gå bra :) Jobbar bara till halv 9 ganska så skönt.. Plus nu när man ställt fram klockan borde de gå lite fortare.. Men jag trivs och tycker det är toppen att jobba i hemtjänsten :)

Nae ska börja göra mig klar för att fara och jobba får hoppas man träffar Stina dära med :)

Nae hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0