Wihoooo :)

Var ett tag sen man skrev hära då jaa.. Så ska väl skriva vad som har hänt lite kort de senaste månaderna :D....

Eee jaa Marcus har då köpt sig en efterlängtad och en stor dröm för oss båda en helt underbar Cadillac yes for och hämta den i haparanda för snart en månad sen :D Visst har varit lite promlem med den men nu är det då fixat och klart :D....

Sen har jag då jobbat ganska mycket och har redan jobbat 2 veckor på mitt sommar schema.. :P Känns toppen och så mycket bättre än konsum... Behöver inte sitta i en kassa eller plocka upp varor utan få vara ute ganska mycket och träffa olika människor.. :)..

Idag var jag då ledig så fick mig en lite längre helg och det kan behövas för sen jobbar jag 2 helger i rad :0..
Men ska nog gå bra de med..

Imorrn fyller då jag 20 år och de ska firas med 50års fest för att min bror fyller 30 en månad efter jag.. Så då passade det perfekt denna helg för att de även är nattivalen... Kommer nog bli en super kväll imorrn.. :D

HADE..



Mina gubbar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0