Våran dag <3

Imorrn är det då våran födelsedag den dagen som du och jag skulle bli firade tsm, den dag båda skulle få tårta och paket och Den dag jag alltid trodde jag skulle få fira med dig ett antal år till..
Du firas men på ett helt annat sätt du finns med oss i våra tankar och vi tänder några ljus vid din grav men man känner såklart ett tomrum utan dig.
Men jag har kvar alla minnen från de födelsedagar jag fick med dig..
Kommer alltid vara jobbigt att fylla år inte för att man blir äldre utan att inte få fira denna dag med dig..
Du finns i mina tankar, mina minnen och i mitt hjärta...

Älskar dig och saknar dig enormt mycket..
Har bara en önskan att du skulle ha varit hära..


9 juli 1948
9 juli 1991


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0