Taggad och redo

För de nya jobbet :D
Blev lite nervös när jag fick veta vad som ska hända imorrn, men nu har det lugnat ner sig :P
Kom på att det är ingen ide att stressa upp sig och bli nervös över saker och ting som förmodligen kommer gå bra.
Ska ta emot några på flyget och sedan blir det en skotertur med ett gäng. :)
En bra början och bra att börja träna lite mera engelska.
Tur att de är förmodligen är fömodligen lika bra på engelska som jag :P

Det enda som är surt att det inte blir Umeå. Jag och honey hade tänkt fara dit över helgen.
Men det får bli någon annan gång för jag jobbar :)
Känns helt underbart att börja jobba igen. Är väldigt less att sitta hemma och inte göra något.
Förutom att diska,städa,tvätta om och om igen :P Nog för att det är ganska bra men man blir less.

Så nu är jag taggad för att börja om på nytt igen med ett helt annat jobb :D

UNDERBART

Tack för mig, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0