Sur,arg och grinig..

Är väl allt jag varit den senaste tiden vet ej som riktigt varför egentligen men så blir det väl när det mesta i min värld går utför.. Men det är inget jag vill gå runt och vara precis.
Men det har blivit för mycket den senaste tiden och jag kan inte kontrollera mina känslor längre...
Gråta kan jag göra för inget, skrika och vara arg på Marcus kan jag göra för en liten små sak... :S
Men det är inte heller meningen..
Men efter beskedet från konsum så har jag fått väldigt panik att hitta jobb och det lilla jobb jag har nu går inte precis som jag velat och vet som inte vad jag ska göra med det.. Så än en gång så har paniken kommit att hitta ett jobb...
Jag har sökt jobb medans jag var på konsum men då fick jag som endå jobba ganska mycket. Men nu jobbar jag som inte alls. Blir tokig att gå runt hemma och göra inget heller..
Plus att jag har fortfarande inte bearbetat min sorg men det tar ju sin tid såklart. Men mycket tankar har gått åt något helt annat än att tänka på sig själv..
Sen att jag fortfarande är kvar i Arvidsjaur så känns det som att det blir en tyngre börda att ta tag i. Jag älskar att bo hära och vill inte flytta men det är mycket som går runt i skallen på mig just nu..
Jag vill såklart bo kvar och ställa upp för min älskade mamma och så länge hon bor kvar hära så kommer jag med att göra det. Mamma är mitt skydd jag behöver hon och kan inte heller lämna henne, jag behöver hennes hjälp att orka mig upp på fötterna igen.. Kanske de flesta tycker är fjantigt men så är det.
Jag har förlorat min pappa redan och vill verkligen inte förlora mamma för då kommer jag inte funka...

Får se om man ska fixa någon att prata med he ut min ilska där och inte på min älskade Marcus.
För jag mår inte bra och jag kan inte övertyga mig själv att jag gör det för det funkar inte..
Jag måste försöka ta tag i min sorg,tankar och känslor innan jag kan bli mig själv igen..

Men just nu är det så mycket som går runt i min skalle och just nu vet jag inte hur jag ska ta tag i saker och ting..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0