Onsdag.

Middag och utgång med Marcus jobb ikväll då :)
Var väl inte så sugen att dricka precis men det är bara att ställa upp. Tror det kommer bli trevligt :)
3 rätters middag kan man ju inte tacka nej till.
Nu ska man ju bara komma på vad man ska ha på sig :P
Får ut på samhället och kolla runt om man hitta något på rean. 
Om nu något är öppet vill säga.. :P

Funderar på att börja måla tavlor.
Har kunnat måla men de var länge sen.
Har lite ideer i min skalle vad man skulle kunna hitta på..
Vafan alla kändisar målar typ en svart tavla och säljer den för hur mycket som hellst.. :P
haha så varför ska jag inte kunna måla då.
Tänkte att det är så mycket roligare att ha något eget att he upp i lägenheten..
Ajja får se hur de blir med de.

Håller just nu på att fixa ett CV och det är snart klart. Ska få lite extra hjälp av min syster på fredag och då ska jag även ta tag i jobbsökandet. :)
Jag hoppas verkligen jag kommer att få börja jobba snart.
För att leva på en lön är inte precis kul.
Ajja jag ger inte upp iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen och leta nå kläder. :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0