Nya tag

Nu har jag bestämt mig och de är för att jag måste med men de är inget jag hade hoppats på heller.
Men när en ny dörr stängs så öppnas de andra.
Därför jag jag tagit beslutet att lägga konsum på hyllan.
Jag vill söka nya möjligheter om de är att söka nytt jobb eller studera vet jag inte riktigt.

Imorrn ska jag då ringa och höra vad de finns för utbildningar och ringa runt på olika ställen och höra om de behöver någon..

Känns såklart fortfarande jävligt surt men jag kan ju inte precis ligga hemma och älta detta utan för att jag inte ska bli ett vrak måste jag ta tag i mitt liv och börja inse att jag inte är ett litet barn längre.

Kommer att sakna konsum som fan och personalen väldigt mycket..


 
Efter dessa år sommar som vinter tackar jag för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0