Jobba, jobba

Hela helgen lång iaf lördag & söndag :P hoppas att det inte är så jäkla kallt som förra helgen var inte lika kul att köra skoter då.. Men det gick endå :)
Det tråkiga är att gubben åker till missen och är hundvakt :( Så jag tänkte bo hos mamma i helgen tänker inte sova i lägenheten själv utan mina bebisar och älskling, nejnej. :P
Plus att mamma har köpt sig ett wiiii :D Så ska sitta och nöta de med hon och dricka ett glas vin iaf :P

Nae väntar på att gubben ska komma hem så vi får mysa ikväll iaf :P

Mest troligt kommer jag jobba lite till veckan med :P lät super så slipper jag städa sönder lägenheten och göra så att hundarna hatar mig :P

En sak till Akilles var så mysig imorse eller ja vid 10 tiden han kröp upp i min famn och la sig och myste med mig. Älskar morgon mys med hundarna innan man stiger upp och går ut med dem :)
Älskar min lilla familj väldigt mycket de gör att jag kan le varje dag under alla tunga tider så finns de där :)
Älskar er <3


Enormt mycke kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0