Tröttt...

Helgen har varit toppen har fått skratta en hel del men så blir det när man är med roliga och sjuka människor.
Igår blev de pite för att titta lite sen hem och göra nå go middag som vart klart vi halv 11 någon gång haha. Var då jag Matilda, Stina och Linnea.
Sen blev det ut på raggen till typ halv 3 hände väl inte allt för mycket ute.
Men trevligt var det iaf..

Nu ska jag hoppa i duschen och invänta Marcus hjärtat som snart ska vara hära så blir väl att mysa lite ikväll och spela bingolotto :D Hoppas man vinner lite iaf.
Sen tror jag att jag ska sova är väldigt trött har inte blivit så jätte mycket sömn precis men sånt man får ta ibland..
Kan ju förövrigt säga att jag har fått hem mina "barn" iaf så ska pussa lite på dem innan jag drar iväg till mamma igen .:P

Hade bra :D
Älskar Marcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0