Torsdag..

Jadu denna vecka har det inte hänt så väldigt mycket..
Det enda jag har gjort är att spela wii med mamma och kan lova att har ont i mina fingrar när man sitter och spelar trummor :P Men gud så roligt det är.

Funderar hur man ska göra med jobbfronten. Sökt har jag gjort med svaret blir till sommarn kan de finnas jobb men jag behöver ett nu..
Funderar varje dag på vad man skulle ha gjort..

Förövrigt ska jag tvätta och städa lite kan behövas iaf tvätta.
Synd att det skulle vara så kallt ute annars kunde man ju tagit en liten längre promenad med hundarna. Men de fryser så om tassarna och Akilles har inte så jätte mycket hår.
Blir att klä på han lite :D

Jo kisse var borta igår fattade inte hur för kisse är inne om vintrarna men han hade endå lyckas ta sig ut när jag tog ut nyckeln från låset. Då hade han smygit sig ut och förmodligen varit ute hela natten men smygit in hos en annan som bor i närheten och legat där till 9 på kvällen.. Som tur var så kom han ju tillbaka :D

Nae ska ta tag i den fina klädhögen som ligger och väntar..

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0