Onsdag.

Funderar lite på vad man skulle ha gjort idag.. Blir iaf en promenad på Arvidsjaursjön med hundarna :) Får klä mig lite extra så man inte fryser så jätte mycket.. Hoppas det blir lite varmare underdagen.
Men sen då skulle man ha tvättat lite? som man alltid gör typ hehe.

Sen ska jag söka på ett till jobb och se. Nu har jag sökt en hel del så något kanske man kan få.
Men jag hoppas på ett jobb och det får man väl kanske veta snart :D
Som tidigare att jag är less att gå hemma och inte göra ett skit och känna att man får lön varje månad är ju något som känns skönt.
Annars var det väl inte så mycket mer.

Gjorde en blåbärspaj igår och den var god :D

Nae hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0