Ny vecka och snart ny månad..

Är fortfarande lite seg i skallen och ganska så trött men det går väl över snart hoppas jag..
Har fått i mig en kopp kaffe och ska snart ta min andra för att bli lite mera vaken. Men sen då? har varit ut med hundarna på en liten morgon promenad ska såklart ut igen på ett tag och sen har jag ett möte kl 3 med min jobbcoatch får väl se vad han har att säga idag..
Ja vad mer skulle man ha hittat på? Vädret är ju helt underbart solen skiner och nästan inga moln och plus grader :D Så sjukt skönt att ha lite varmare någongång ist för svinkallt varje dag..
Ska ju tydligen vara plusgrader hela veckan med. Nu är det ju perfekt skoterföre med, får fara ut i helgen med gubben :)

Nu har jag då betalt teve faaaan så äntligen är den min nog för att den kanske var de när jag hämtade den med men nu när jag betalat allt på den så är det ju som MIN och bara min.. Lite Marcus kanske :P

Nae gud vad roligt detta var då.. :D
Ska även kolla vad det finns för jobb ute med..

Hade bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0