Kärlekens dag

Får väl se om man ska göra något mysigt med gubben när han slutat. :P Men man vet aldrig vi har som inte gjort något specielt på alla hjärtans dag så kanske dax att hitta på något iaf... Men de återstår att se.

Känner mig ovanligt på bra humör idag. Måste vara för att det är så fint väder ute men det är otroligt kallt ist :P
Sen att jag änligen fått en spegel som man kan se hela sig och inte bara huvud och axlar typ.. Så det är super skönt. Är så jobbigt när man ska ut och så ska man se vad man ska ha på sig så har man ingen bra spegel så får man ist chansa :P haha inte lätt alla gånger.
Ja vad mer är jag glad för kanske för att syrran har fått jobb hära och ska flytta hem igen :D Då börja vi om med våra tjejkvällar. :P

Sen kanske en sak till men ja jag vet inte :P

Nae hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0