:D

Alltid lika trevligt när man får besök :D Igår kom Stina och Matilda över på lite paj och vi satt och pratade om de mesta så jag behövde inte sitta själv hela kvällen och glo på teve.. Marcus skulle skruva i skotern med sin kille och då går det inte fort.

Imorn drar gubben till fjällen och våra barn drar till missen och jag drar till mamma för att ta hand om Figo och Svante medans mamma är i Stockholm :)
Så får vara husägare i några dagar..

Kommer nog bli bra får hoppas att jag inte får nackspär som sist jag sov i mammas säng.. :0
Hehe
Sen får vi se vad helgen har att erbjuda mig om det blir att sitta med ett vinglas och se på melodifestivalen eller om det blir att umgås med några härliga personer :D De återstår att se..
Kommer nog bli skit bra endå :D

Planer för idag är att dra ut med hundarna på en promenad sen städa lägenheten och sen lite mys med hjärtat..


Naa hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0