Usch, fy & blä

Blev korv och makaroner till middag idag eftersom jag är tillsammans med en mekaniker som oftast varje dag är och skruvar till sent på kvällen. Kul..
Så vart less att vänta och gjorde mig mat helt enkelt.
Fösöker ladda mig själv att ta mig ut på en liten promenad med hundarna i denna underbara kyla.
Fast det har ju blivit lite mildare.
Sen har jag lyckas få kramp och nästan blötlägga hela köket kom på att jag glömde stänga av vattenkranen till disken. :S Opps. Men kom på det i sista sekund.



Sen så går det inte sluta tänka på personen och dens anhöriga som drunknat i arvidsjaursjön :S.
Är så jobbigt att bo i ett litet samhälle när något sånt händer för man vet ju oftast vem personen är.
Tragiskt och hemskt är de, alla tankar går till de anhöriga.
Usch

Bara ta tag i hundarna och disken sen förmodligen vänta några timmar till tills Marcus är hemma.
Behöver lite kärlek och närhet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0