Uppe med tuppen..

Är lite små trött men dricker mitt kaffe och hoppas jag kommer piggna till lite snart så man blir redo för lite jobb. :P Har varit ute med hundarna så de är färdig kissade för morgonen iaf. Skulle gärna gått och lagt mig igen som Akilles alltid gör när man är uppe tidigt. :) Ser så mysigt ut när han ligger där bland täcke och kuddar.
Hoppas på att denna jobbar dag kommer bli trevlig för det är ju lucia idag med. Så blir väl som en extra mysig liten tisdag.
Jag och mamma kanske ska och kolla i kyrkan ikväll om jag orkar. :)

Nae nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen göra mig klar för att gå i lite snö :P Hoppas de har skottat gångstigen iaf vill inte gå i blöta skor hela dagen. :)

Känner att denna dagen kommer bli bra, känner glädje med andra ord fast man stiger upp halv 7 :P

Nae godmorgon

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0