Underbart....

Att min jäva mobil är sönder just för att det kom kaffe på den.. ÅÅåå så jävla irriterad jag är nu och jag har inga jävla pengar till att köpa en ny och vet inte heller när jag har pengar till en jävla mobil heller... Är på ett så jävla dåligt humör just nu så jag bara vill lägga mig under täcket och ligga där tills saker och ting ha löst sig... Varför ska jag snubbla över en kabbel jävel och välta ut allt jävla kaffe just på mobil fan....
Får hoppas någon av mina kära grannar har en mobil att låna ut. :)

Så jävla surt, om jag får en jobb bokning nu så kan jag inte svara på den....
FAAAAAAN.

Nae bara ta tag i att börja söka en ny och funderar på att köpa en htc eller en iphone.  Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Eller så köper jag en billig mobil och klarar mig på den för så fort jag får pengar så måste jag köpa en ny.....
Skit jävla fitt dag.........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0