Torsdag

Har jobbat några timmar nu på morgonen och har fått helg i 3 dagar iaf. :) Blir 6 dagars jobb nästa vecka och inte gnäller jag för det :) Man blir glad av att få jobba.
Just nu sitter jag hos mamma och väntar på att hon ska komma tillbaka med hundarna så vi får börja julbaka någongång för sen ska jag hem och vila en stund. Vart väldigt tröt men det kanske inte är så konstigt för jag var ovanligt pigg imorse. :) Vaknade 6 fast jag sovit dåligt inatt.
Blir att baka rocky road, snickerskakor, lussebulla och sen säkert något mera kommer nog bli bra de. :)
Sen ikväll blir det väl lugnt och kanske lite mys med mina gubbar och njuta av lite ledighet med god mat eller något sånt.
Tänkte även hinna på systemet och julhandla lite dära innan det blir så mycket folk, fast det lär ju vara det ändå. Men får hoppas dom har kvar något smaskigt ändå. :)
Har fått skratta en hel del på jobbet alltid underbart att jobba med toppen människor som gör en glad och på bra humör. :D

Nae nu kom mamma hem så nu ska vi baka.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0