Tisdag

Ja då var det en ny dag igen med nya tag och jaa alllt annat skit med. :P Känner mig på riktgit bra humör bara jag inte ska klanta till det idag igen och välta ut en massa saker som igår. ;P
Idag blir det att skura i köket kom på att jag inte gjorde de igår, smart av mig. Sen blir det att sitta och sortera sockar, para ihop dem och det är fan de värsta jag vet. Finns inget som är så tråkigt typ.. :p Men det måste ju göras såklart.
Fick ett samtal från FK imorse med och nu har då de gjort klart alla papper och nu är det väl bara att vänta på a-kassan igen och se om man får sig nå money denna vecka.. Men det ser då ljust ut iaf.
Ja just måst ju ta tag i disken också. Det är ju också typ dagens höjdpunkt som att para ihop sockar. :P Eller så inte.
Ska nog även kolla runt på inrednings sidor och drömma mig bort. :)

Nae bara sätta igång med allt som ska göra. :)

Hade



En ganska så gammal bild på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0