Tisdag.

Känns skumt att de är tisdag idag :P Idag vart de då att jobba till 13 ist för 11 men inte klagar jag för det :P Ïmorrn blir det också mer timmar än va jag egentligen skulle ha jobbat blir då ett kvällspass :D
Alltid skönt med mera pengar.
Sen efter jag jobbat idag så for jag hem och åt lite sen däckade jag och hundarna på soffan och sov ett tag. Skönt att jag fortfarande är trött konstigt nog :)
Har även hunnit köpa kapslar till tassimon och jag säger bara de som inte har en KÖP EN :D Fyfan så gott det är smakar helt underbart och man behöver bara typ trycka på en knapp och vips så har du kaffe, choklad, te och latte plus en massa mer måste beställa på tassimo.se :D Där fanns det en hel del olika smaker. :)
Men det är ju ganska dyrt egentligen men man måste ju få unna sig något gott någon gång som efter man jobbat :)
Nae nu ska jag dra med mig mina grabbar i sängen och se lite tv sen sova :D

Hade bra och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0