Söndag

Är fortfarande i missen och bara myser. Tog en liten sovmorgon idag med eftersom
jag inte lyckades somna förrän vid halv 3, 3 typ :P Men de var skönt må jag säga.

Ja vad skulle man ha gjort idag/ ikväll då, kanske lite bingolotto, tända några ljus och sen
dricka lite glögg :) Men vi får väl se vad gubben tycker. Han ska väl förmodligen göra
något annat. Men då får jag mysa för mig själv ist.
Vi blir nog kvara hära ett tag eftersom marcus mamma och pappa är nere i stockholm
på hundutställning och det tar ju som några timmar att köra hit igen.
Får hoppas det går bra för chivas :)
Nae undra om man skulle ta på sig lite kläder och gå ut och leka med hundarna. :)
Är så sköönt att man bara kan släppa ut dem och låte dom få springa för sig själva, sen
när de vill in så hör man de kan jag lova. :P

Nae värt att skriva hära som vanligt.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0