På ett sätt så mår jag helt underbart.

Onsdag idag då och jag ska klä mig och snart bege mig mot jobbet :) Känns underbart att man ska jobba till Lördag eftermiddag och sen hoppas jag på mer bokningar nästa vecka :) Är så skönt att få jobba mycket och veta att man kommer få in pengar nästa månad som man kan göra något roligt av :) Så nästa månad och år för den delen så blir det nog att hitta på något roligt med mina gubbar. :) Ibland behöver man komma bort lite och få andas ut.

Vet fortfarande inte vad man skulle ha hittat på till nyår men det blir nog att vara hemma iaf och vara med hundarna plus att jag inte är så sugen att sticka iväg någonstans när man jobbat hela dagen. Tycker inte om att stressa iväg. :P Nyår känns inte som förr och så länge jag är med personer jag tycker om så behövs det inget stort för att fira att det är nyår. Tycker det är mysigt fram till 12 slaget och få se alla raketer men sen är det ju som lugnt efter de.:) Men blir väl någon god middag och en massa mys iaf. :)
Men hur man än gör så kommer det nog bli bra :) Måste då fara och handla saker till nyår imorrn eftersom jag jobbar hela fredagen så då slipper man stressa sen :P
Nae ska gå och göra mig i ordning. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0