Oväntat.

Ja man blir överraskad ibland och denna gång blev jag riktgit glad :D Tack för de FK alltid kul med något oväntat som man inte visste om hehe. Medans gubben är ute och köper nå mat så tänkte jag andas ut lite innan jag ska iväg till mamma för tjejkväll :) Gick riktigt bra på jobbet idag och laddar redan inför morgondagens jobb. :) Jobbar 7-11 och sen ska jag till mamma för att baka och denna gången hoppas jag att vi kommer lyckas baka och inte skjuta upp de igen :)
Det är så skönt när man är på bra humör livet blir så mycket enklare då. :P Man måste bara inse att saker och ting löser sig till slut man måste bara hålla ut vissa gånger. :) Jag måste verkligen bättra lite på mitt tålamod. :D

Nae ska ta och hänga upp lite tvätt och sen tvär diska lite så slipper jag stå och göre det hela kvällen imorgon. :)

Hade 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0