Onsdag

Då var de onsdag igen då och helgen närmar sig, längtar riktigt mycket. Vill veta vad min kära bror har hittat på för denna helg :P Kommer nog bli toppen iaf bara få vara med sin älskade familj i underbara Umeå, Gå på julmarknad på söndag iaf men sen har jag då ingen aning vad vi ska göra.

Var helt slut efter jag jobbade igår och somnade direkt efter jag ätit så var ganska så pigg resten av kvällen så jag somnade såklart ganska sent. Ajja gör ju inget om man är ledig dagen efter. :)
Blir nog ingen bakning idag heller måste nog iväg till mormor för att skotta fram henne. Har ju kommit lite snö de senaste dagarna. :) Så snart kanske man får åka lite skoter :)

Ikväll blir det nog tjejkväll med mamma och syster i vanlig ordning. :) Sen är det bara att ladda om batterierna för en jobbar dag imorrn igen. :) Skönt att man fått jobba lite nu i december så kanske man kan göra något roligt i Januari elller nå. :)

Nae ska nog gå och diska sen hoppa in i duschen :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0