Måndag den 5e

Fick mig en liten ledig dag idag efter ha jobbat hela helgen.. :P Men de gick bra men är lite trött blir ganska mycket spring fram och tillbaka på helgerna. :P Men nu är jag ledig 2 helger fram iaf så ska passa på att njuta lite extra.
Menmen skönt med lite pengar med. :P Har 2 långa pass i veckan 11-21:10 imorrn och på torsdag :)
Sen hoppas jag på några mera bokningar..

Ska snart ta tag i disken gå ut med hundarna och sen kolla på lite julklappar :)
Ska även försöka få tag i handels och höra hur det går med deras beslut.. Vill bara få allt klart så jag kan byta fack. Får hoppas de kommer fatta ett beslut denna vecka så slipper jag gå runt och oroa mig.

Akilles är ju förjävla gullig ibland, igår när jag och marcus skulle handla nå mat så hade vi hundarna i bilen eftersom vi for ut med dem till prästberget så Akilles skulle få springa av sig lite.
Ja iaf när vi kom tillbaka så hade han ju självklart låst dörrarna och nyckeln satt ju såklart i bilen.. Där stod vi som 2 frågetecken och funderade hur fan vi skulle få upp dörren. Akilles fatta ju inte heller varför vi inte kom in i bilen.. Haha såg så kul ut när han satt dära och kollade på oss.
Som tur är så går inte en ruta att stänga helt så vi fick upp den lite så vi fick ner en pinne som kunde öppna dörren och tack och lov för de. Annars hade vi behövt he sönder en ruta. :P
Sista gången vi lämnade nycklarna i bilen när hundarna är i den.
haha

Nae ska ut med hundarna nu..

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0