Måndag

Ja känns skit konstigt att det är måndag idag fast det är ju en röd dag men ändå :P Igår var helt okej roligt att träffa folket men det blev en tidig kväll för jag och Marcus. Vi hade inte precis lusten att trängas på lappis så vi for hem och pratade lite om allt möjligt. Det kan behövas ibland sen så gick jag och la mig å tittade på SOA men somnade lika fort som jag tryckte på play ungefär. :P
Marcus och Anton är och hämtar en skoter och sen ska vi bege oss till mormor för lite palt och skoterkörning.
Sen är det bara att ladda för lite jobb. Efter jobbet blir det nog till mamma och äta lite sen hem och sova eftersom jag jobbar ett morgonpass imorrn..:)

Nae nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja göra mig klar. :)

Fan att alla kapslar till våran tassimo skulle vara helt slut på ica och konsum :( Får ut imorrn och leta efter jag slutat. :)

Nae hade :)
Ändå skönt att det inte är en vanlig måndag de brukar vara så tråkiga och långa. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0