Måndag

Helgen har varit toppen, har skrattat så man fått ont i magen, kämpat på fortet, ätit en massa gott och fått vara med min underbara familj. :)
Tommy hade fixat en massa roliga lekar så lördagen var skit roligt. Först var det fortet på lördags morgonen, fortet är som boda borg med en massa rum och en massa saker man ska klara på en vis tid. Kul som fan var det då. Sen vart de charader och musikspel och ja man skrattade då en hel del. :P Tommy hade även fixat en väldigt god grillbuffé så hela lördagen var super.
Vart då ingen shopping för min del men det är ju lika bra det för då har man pengar över till efter jul ist :)

Har inte hunnit med att köpa en enda julklapp heller men det är ju inte så lätt eftersom min a-kassa ska fortsätta strula men jag hoppas och ber att innan denna helg att man fått sig någon slant iaf. Så man hinner panik handla något. Inte så roligt men vad fan ska man göra när det ska strula. :S

Hann även spila ut allt mitt jävla kaffe imorse på golvet och MATTAN. Helvete så sur man kan bli, sånt kan ju förstöra hela ens dag. Måndagar är extra jobbiga och oftast mycket stress. :( Ajja, jag ska då städa idag hade jag tänkt så får försök tvätta mattan med. :P Sen ikväll ska jag nog bara ta det lugnt får se om det blir skellefteå och hämta hem volvon som har varit dära hela sommarn.
Annars blir det nog en lugn kväll hemma framför teven och äta lite godis. :P
Var det ända jag handlade i Umeå :P
Nae får försöka dra med mig någon till stan sen och shoppa lite annat roligt. :)

Tänka sig att snart är det även jul, jag längtar väldigt mycket att få mysa med släkten och min familj sen så kommer även Marcus på kvällen och är med oss :)
Kommer nog bli väldigt trevligt.

Nae bara slå igång vh1 och börja städa :P MTV spelar ju som aldrig någon musik nu. Heheh

Nae men hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0