Lördag.

Min blogg är ju fortfarande konstig. Så mina inlägg får väl se konstiga ut ett tag till då :P
Menmen, är då i missen nu och jag och Marcus sitter vid varsin dator och är almänt
osociala mot varandra. :P Hundarna är ute och leker och snart blir det väl att börja med
någon mat av något slag.
Ja har inte hänt mycket alls idag. Bara varit hära och tagit de lugnt.
Sen när man vakna såg man ju att det kommit lite snö :)
Men det negativa med snön är väl att jag måste skotta imorrn hos mamma eftersom
hon jobbar hela dagen och jag ska ju ut med hennes hundar så. Ajja får väl vara snäl
någon gång.
På tal om mamma så ska vi baka en massa till veckan. :) Har inte fått någon mera jobb
bokning än så det finns tid för lite bakning.. :P Ska iaf jobba hela dagen plus kvällen på
torsdag. :)

Nästa helg när vi är i Ume så måste jag verkligen köpa lite julklappar blir ju inte så många
men måste köpa något till våran julklapps lek vi har ist för att köpa en massa julklappar
till hela familjen. Måste bara komma på vad för roligt man ska köpa. :P
Nae nu kanske man skulle ha varit lite social med Marcus.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0