Jihaaaa

Ja denna dag blir bara bättre min älskade, underbara Annica gav mig ett presentkort hos Nelly :D Så underbart bra eftersom man nästan är in dära varje dag och kolllar och dräglar över det som finns. Nu kan jag ju beställa hem något fint utan att nästan få dåligt samvete av de :D Tack gumman för den fina julklappen <3
Marcus kom hem för en stund sen så nu ska väl vi bege oss till mamma och äta pizza som tommy står och gör nu skulle jag tro, det kan man ju inte tacka nej till.
Sen blir det hem och göra sig klar för kvällen och bara ha så kul som möjligt.. :)
Sen när alla andra drar ut på lappis så tror jag att det blir lite SOA innan jag somnar :D

Så denna söndagen kvällen blir nog super :D
Sen väntas jobb imorrn från 16:10-18:30 så det blir lite timmar iaf, sen är det ju storhelgs ob på de :D
Så man kan inte bli annat än nöjd :)

Hoppas ni får en härlig kväll
Puss å kram
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0