God Jul

Hann inte skriva något igår för direkt jag vaknade hoppade jag in i duschen och sen slog jag in mina julklappar till julklapps leken vi hade igår. :P Sen vart det en liten promenad på vittjåkk med familjen efter promenaden for vi på pappas grav och tända några ljus... Är alltid så tomt på julen utan dig :(.
Sen iaf bar det av hem och börja förbereda all mat och gud så gott det var och vi hade ovanligt mycket mat detta år och en massa nya rätter. :) Gott var det då och mätt är man ju typ än. :)
Denna jul har varit helt toppen jag och Marcus fick en tassimo av hans underbara föräldrar och jag vann tillbaka mitt paket som jag hade med i julklapps leken. En ganska stor vinflaska på 1500ml :P Sen så vann jag även första sesongen av SOA :D Så låg och såg några avsnitt av det igår innan jag somnade. :)
Jo fick även ett par mysiga och långa strumpor plus jätte fina örhängen från svärmor å svärfar med :)



SÅ jag är super duper nöjd med denna jul :)

Idag ska jag nog bara ta de lungt och ladda upp mit lite för ikväll för då blir det lite dricka med underbara människor hos Linus och Emmelie :D.. Men jag jobbar ju några timmar imorrn så det blir ju inte allt för mycket. :)
Man måste ju ladda upp sig för 6 dagars jobb nu med. :)

Marcus är ute och kör skoter så då ska jag passa på att kolla runt en massa på internet. :) Ska ju såklart kolla om jag hittar några saker till våran TASSIMO :D Är helt överlycklig över den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0