Fredag

Efter 300 inlägg i bloggen så har jag fortfarande inget vettigt att skriva men jag skriver
ändå :P
Tydligen så ska vi till missen imorrn och inte idag :)
 Så blir väl en myskväll hemma ist :P Ska nog försöka göra någon god middag med någon god
efterrätt bara för att man inte gör det allt för ofta. Måste köpa en massa gott till ikväl
för det är ju fredag. :P
Skönt att slippa köra i mörkret om de skulle bli snöstorm, för när man inte ser ett
piss på vägen är det fan inte kul att åka bil med all snörök och helvete. :S Nae är nog
de värsta med vintern.
Väntar bara på att Marcus ska sluta så vi får fara ut och handla någon gång.
Är på lite bättre så hoppas det håller i sig hela helgen så slipper man vara sur hela tiden :P
Men det är väl så att vara tjej man har sina humörsvängningar.
Ser på buffy the vampire slayer, fan så bra de är minns att jag såg på de jämt förr.
Nu ser man ju som mest på true bloood :D
Alltid kul att titta på något som man såg på förr när man var lite mindre. :P
Nu är man ju förfan snart 21år Aaa så tokigt.

Nae nu ska jag mysa mig ner under min mysiga filt och bara försöka må och tänka
lite mera på sig själv och släppa dessa bekymer för ett tag och njuta att jag har helg för en
gångs skull :P
Men tycker om att jobba helger ändå :P Men alltid skönt med någon ledig helg då och då

Nae hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0