Frågetecken.

Just nu känner jag mig som ett stort frågetecken och vet som inte svaret på saken heller.
Men svaret kommer nog med tiden.

Det som än gång gjort dig svag kanske kan bygga upp en helt annan styrka och den styrkan kanske gör så att det blir bättre.

Annars så är det 1 december idag och jag ska ta och städa lite och skura så det blir fint och luktar gott sen ska jag sätta upp lite mera julsaker :P Kan inte låta bli att he upp lite mera.
Sen blir det en lugn kväll ska bege mig till mamma för att vara med henne lite sen ska jag nog dricka glögg och bara försöka må bra och slappna av lite.

Har köpt mig 2par nya uggs 100kr styck och de var jätte sköna och inte alls halkiga som billiga uggs brukar vara :) Så nu har man nå varma skor men får se hur länge de håller då. :)

Nae ska he på lite musik och börja städa så det blir gjort. Hann då med 3 tvättar igår så ska väl bli minst lika mycket tvätt idag.. :P

Denna månad är även fylld men en massa jobb, börjar lugnt imorrn med en kort dag sen jobb hela helgen :)
Ska även försöka hinna med att träffa Annica i helgen med :D

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0