En dag kvar till julafton

Ja då var det julafton imorrn då och det firar jag med lite öl :P
Har varit i stan typ hela dagen men hittade inget alls i julklapps väg eller ja, jag och Marcus shoppade loss på systemet ist så kommer nog bli bra :P Men vi köpte inte precis mycket tills oss själva utan mest till Marcus familj. Det var så sjukt mycket folk och ungefär spöregn så vi lessnade ganska fort. :) Men jag har då lyckas fixa något till våran julklapps lek imorrn iaf. :P Hehe den är ganska enorm så hoppas jag vinner den själv.
Hittade inget till dig Annica gumman men jag vet precis vad jag ska fixa nu så hon kommer få en julklapp hon med fast till veckan. :) Är så sjukt svårt att komma på vad man ska köpa till folk. :S Menmen imorrn är det jul och sen får man andas ut lite och äta gott och bara må plus njuta lite av min ledighet innan jobbar veckan börjar om på nytt igen.. :) Ska då mysa så mycket jag kan med min älskade familj så kommer nog bli toppen..

Jag ska även ta tag i att slå in de julklappar vi hittade idag och sen ska jag nog bege mig till mamma för lite mys med familjen och höra hur planerna ser ut för imorgon :)
Marcus drog ut med Linus och körde skoter, han måst va nöjd att ha någon att få köra med. :)
Min skotergalning.

Nae bara börja försöka slå in nå snygga klappar.

Hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0